zondag 1 april 2012

Don't do it!



Lost van Anouk is een prachtig nummer. Maar is het ook zo geschikt om tijdens je bruiloft te draaien?
Hier de tekst met de vertaling



Orgineel                                                                        Vertaling
If roses are meant to be red                                           Als rozen rood moeten zijn
And violets to be blue                                                    En viooltjes blauw
Why isn't my heart meant for you?                                 Waarom is mijn hart dan niet voor jou?
My hands longing to touch you                                       Mijn handen verlangen om je aan te raken
But I can barely breathe                                                Maar ik kan bijna geen adem halen
Starry eyes that make me melt                                       Sterrige ogen die me kunnen laten smelten
Right in front of me                                                        Recht voor me

Refrein:
Lost in this world                                                           Verloren in deze wereld
I even get lost in this song                                               Ik raak mezelf zelfs kwijt in dit lied
And when the lights go down                                          En als de lichten uitgaan
That is where I'll be found                                               Dan kun je me daar vinden
This music's irresistible                                                    Deze muziek is onweerstaanbaar

Your voice makes my skin crawl                                     Jouw stem doet mijn huid jeuken
Innocent and pure                                                           Onschuldig en puur
I guess you heard it all before                                          Ik denk dat je het allemaal al eerder hebt gehoord
Mister Inaccessible                                                         Ongenaakbare meneer
Will this ever change?                                                      Zal dit ooit veranderen?
One thing that remains the same                                       Eén ding blijft hetzelfde
You're still a picture in a frame                                         Jij bent nog steeds een foto in een lijstje
Lost in this world                                                             Verloren in deze wereld
I even get lost in this song                                                 Ik raak mezelf zelfs kwijt in dit lied
And when the lights go down                                            En als de lichten uitgaan
That is where I'll be found                                                 Dan kun je me daar vinden

Refrein
`
Niet het ideale liedje om je liefde te vieren ofwel?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten